Ürün Ekleniyor...
MADDE 1 – KONU
İşbu sözleşmenin konusu, MÜŞTERİ’nin Özdilek Alışveriş Merkezleri ve Tekstil San. Tic. A.Ş.’ye ait LAVANDİ isimli uygulamadan elektronik ortamda siparişini verdiği ürün ve hizmetlerin, Özdilek Alışveriş Merkezleri ve Tekstil San. Tic. A.Ş tarafından MÜŞTERİ’ye satışı ve teslimi hakkında 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik ve ilgili diğer yasal hükümler uyarınca tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesine ilişkindir.
MADDE 2 – TARAFLAR
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (bundan sonra `SÖZLEŞME` olarak anılacaktır) Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’e uygun olarak düzenlenmiştir. Sözleşme’nin tarafları işbu Sözleşme ile Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’ten kaynaklanan tüm yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini, anladıklarını ve kabul ettiklerini beyan ederler.
(Bundan sonra ayrı ayrı olmak üzere; Özdilek Alışveriş Merkezleri ve Tekstil San. Tic. A.Ş ve müşteri `MÜŞTERİ` olarak, her ikisi birlikte ise `TARAFLAR` olarak anılacaktır.)İşbu Sözleşme ile MÜŞTERİ, Soğanlı Mah. İstanbul Cad. N:343 Osmangazi BURSA Türkiye adresinde mukim Özdilek Alışveriş Merkezleri ve Tekstil San. Tic. A.Ş’ye aşağıdaki hususları beyan ve taahhüt eder. Aynı şekilde Özdilek Alışveriş Merkezleri ve Tekstil San. Tic. A.Ş’de aşağıdaki hususları MÜŞTERİ’ye beyan ve taahhüt etmektedir. Bu nedenle LAVANDİ adı ile iOS ve Android cihazlara indirilerek kullanılabilecek olan uygulama dâhilinde doldurulan ad soyadı / unvan, e-posta adresi,ve telefon bilgilerinin gerçek ve doğru olduğu tekrar kontrol edilmelidir.
MADDE 3 - SATICI BİLGİLERİ:
Ünvanı : Özdilek Alışveriş Merkezleri ve Tekstil San. Tic. A.Ş
(Bundan sonra LAVANDİ olarak anılacaktır)
Adresi : Soğanlı Mah. İstanbul Cad. N:343 Osmangazi BURSA
Telefon :
Email :
Mersis No :
MADDE 3 – TANIMLAR
3.1. Uygulama: Her türlü hakkı ve mülkiyeti Özdilek Alışveriş Merkezleri ve Tekstil San. Tic. A.Ş.’ye ait LAVANDİ isimli uygulamayı ifade eder.
3.2. Kullanıcı: LAVANDİ’yi kullanan kişiyi ifade eder.
3.3. Hizmet/Ürün: Katalog’da yer alan seçenekler arasından Kullanıcı tarafından seçilen ve. tarafından, Kullanıcı’nın tayin ettiği tarihlerde uygunluk durumuna bağlı olarak Kullanıcı’ya sunulan hizmeti/ürünü ifade eder.
3.4. Müşteri(ler) LAVANDİ’den satın alma işlemini gerçekleştiren kişiyi/kişileri ifade eder, bundan hareketle LAVANDİ’yi bizzat kullanması veya başkasına hediye etmesi durumuna göre , MÜŞTERİ’nin aynı zamanda Hizmet’ten/Ürün’den Kullanıcı kişi olabileceği veya MÜŞTERİ’nin Kullanabileceği kişi olmayabileceği anlaşılır.
3.5. Taraf(lar): MÜŞTERİ’yi ve Özdilek Alışveriş Merkezleri ve Tekstil San. Tic. A.Ş.’yi ifade eder.
3.6. Hediye Çeki : Uygulamada yer alan çeşitli seçenekler arasından seçilecek olan bir veya birden fazla Hizmet’in/Ürün’ün maktu fiyatını ödemeye ya da indirmeye yarayan, ancak nakdi ve itibari değeri olmayan bir hediye çeki / hediye kodu.
MADDE 4 – ÜYELİK
4.1. Üyelik, www.lavandi.com.tr internet sitesine üye olmak isteyen kişi tarafından siteye üye olmak için gerekli olan üyelik formunun doldurulması suretiyle kayıt işleminin yaptırılması ve LAVANDİ tarafından kayıt işleminin onaylanması ile tamamlanır.
4.2. Siteye üye olabilmek LAVANDİ tarafından işbu sözleşme kapsamında geçici olarak üyelikten uzaklaştırılmamış veya üyelikten süresiz yasaklanmış olmamak gerekmektedir.
4.3. LAVANDİ her zaman herhangi bir gerekçe göstermeden, herhangi bir bildirimde bulunmadan ve herhangi bir tazminat ödeme yükümlülüğü bulunmadan ve derhal yürürlüğe girecek şekilde işbu sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir ve MÜŞTERİNİN üyeliğine son verebilir veya sözleşmeyi feshetmeden MÜŞTERİ nin üyeliğine son verebilir veya geçici olarak durdurabilir. LAVANDİ, işbu madde içerisinde belirtilen fesih, üyeliğe son verme ve üyeliği durdurma kararlarını, tamamen işbu sözleşmeye aykırılık, sitede belirtilen kurallara aykırılık, MÜŞTERİ nin işlemlerinin veya işlemleri sonucunda ortaya çıkan durumun LAVANDİ bilgi güvenliği sistemi uyarınca bir risk oluşturduğunun LAVANDİ tarafından tespit edilmesi veya LAVANDİ’nin ticari kararları doğrultusunda kendi iradesi doğrultusunda verilecektir.
MADDE 5 – TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
5.1. ""Müşteri ""nin Hak ve Yükümlülükleri
5.1.1. Müşteri, üyelik prosedürlerini yerine getirirken, site hizmetlerinden faydalanırken ve sitedeki hizmetlerle ilgili herhangi bir işlemi yerine getirirken işbu sözleşme içerisinde yer alan tüm şartlara, sitenin ilgili yerlerinde yararlandığı hizmete ilişkin belirtilen kurallara ve yürürlükteki tüm mevzuata uygun hareket edeceğini, yukarıda belirtilen tüm şart ve kuralları anladığını ve onayladığını kabul eder.
5.1.2. Müşteri, LAVANDİ’nin yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince resmi makamlara açıklama yapmakla yükümlü olduğu durumlarda, resmi makamlarca usulü dairesinde bu bilgilerin talep edilmesi halinde üyelere ait gizli/özel/ticari bilgileri resmi makamlara açıklamaya yetkili olacağını ve bu sebeple LAVANDİ’den her ne nam altında olursa olsun tazminat talep edilemeyeceğini kabul eder.
5.1.3. Müşterilerin, LAVANDİ tarafından sunulan hizmetlerden yararlanabilmek amacıyla LAVANDİ Üyelik Hesabına girişte kullandıkları ""e-posta"" ve ""şifre""nin güvenliğini sağlamaları, münhasıran ve müstakilen kendileri tarafından kullanılmasını temin etmeleri, üçüncü kişilerin bilgisinden uzak tutularak saklanmasını sağlamaları tamamen Müşterinin sorumluluğundadır. Müşteriler, ""e-posta"" ve ""şifre""nin güvenliği, saklanması, üçüncü kişilerin bilgisinden uzak tutulması, münhasıran ve müstakilen kendisi tarafından kullanılması gibi hususlardaki tüm ihmal ve kusurlarından dolayı diğer Müşterilerin, LAVANDİ’nin ve/ veya üçüncü kişilerin uğradığı veya uğrayabileceği zararlardan sorumludur.
5.1.4. Müşteriler site dâhilinde kendileri tarafından sağlanan bilgilerin ve içeriklerin doğru ve hukuka uygun olduğunu kabul, beyan ve taahhüt ederler. Müşteriler,LAVANDİ’nin, kendisine iletilen veya site üzerinden üyeler tarafından yüklenen, değiştirilen ve sağlanan bilgilerin ve içeriklerin doğruluğunu araştırma; bu bilgi ve içeriklerin güvenli, doğru ve hukuka uygun olduğunu taahhüt ve garanti etme yükümlülüğü ve sorumluluğu olmadığını, söz konusu bilgi ve içeriklerin yanlış veya hatalı olmasından veya yayınlanmasından dolayı ortaya çıkacak hiçbir zarardan LAVANDİ nin sorumlu tutulamayacağını kabul ve beyan ederler.
5.1.5. LAVANDİ’nin sunduğu hizmetlerden yararlananlar ve siteyi kullananlar, yalnızca hukuka uygun amaçlarla site üzerinde işlem yapabilirler. Müşterilerin site dâhilinde yaptığı her işlem ve eylemdeki hukuki ve cezai sorumluluk kendilerine aittir. Her Müşteri, LAVANDİ’nin ve/veya başka bir üçüncü şahsın ayni veya şahsi haklarına, malvarlığına tecavüz teşkil edecek nitelikteki site dahilinde bulunan resimleri, metinleri, görsel ve işitsel imgeleri, video klipleri, dosyaları, veri tabanları, katalogları ve listeleri çoğaltmayacağını, kopyalamayacağını, dağıtmayacağını, işlemeyeceğini veya bu nitelikte sonuçlar doğurabilecek şekilde işbu madde içerisinde belirtilen içerikleri site üzerine yüklemeyeceğini; gerek bu eylemleri ile gerekse de başka yollarla LAVANDİ ile doğrudan ve/veya dolaylı olarak rekabete girmeyeceğini kabul ve taahhüt etmektedir. Müşterinin işbu sözleşme hükümlerine ve hukuka aykırı olarak gerçekleştirdikleri site üzerindeki faaliyetler nedeniyle üçüncü kişilerin uğradıkları veya uğrayabilecekleri zararlardan dolayı LAVANDİ doğrudan ve/veya dolaylı olarak hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
5.1.6. Üye bildirmiş olduğu telefon numarası ve/veya e-mail adresi üzerinden LAVANDİ tarafından kendisi ile SMS, MMS, telefon ve/veya e-mail aracılığı ile her türlü bilgilendirme, lansman faaliyetleri, promosyon ve kampanyalar, açılışlar, davetler ve yeni ürün tanıtımları ile reklam faaliyetleri ve benzeri konular hakkında irtibata geçilerek ticari iletişim kurulacağını kabul eder ve onaylar. Herhangi bir zamanda, LAVANDİ’den aldığınız pazarlama e-postalarındaki üyelikten çıkma bağlantısına tıklayarak veya irtibat kurarak, e-posta yoluyla ticari iletişim kurulmasını durdurabilirsiniz.
5.2. `Lavandi` nin Hak ve Yükümlülükleri
5.2.1. LAVANDİ, işbu sözleşmede bahsi geçen hizmetleri; ilgili hizmetleri işbu sözleşme koşulları kapsamında yerine getirmeyi, işbu sözleşme kapsamında belirtilen hizmetlerin sunulabilmesi için gerekli olan teknolojik altyapıyı tesis etmeyi ve işletmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
5.2.2. Lavandi, sitede sunulan hizmetleri ve içerikleri her zaman değiştirebilme; Müşterilerin sisteme yükledikleri bilgileri ve içerikleri tüm site kullanıcıları da dahil olmak üzere üçüncü kişilerin erişimine kapatabilme ve silme hakkını saklı tutmaktadır. LAVANDİ, bu hakkını hiçbir bildirimde bulunmadan ve önel vermeden kullanabilir. Müşteriler, LAVANDİ’nin talep ettiği değişiklik ve/veya düzeltmeleri ivedi olarak yerine getirmek zorundadırlar. LAVANDİ tarafından talep edilen değişiklik ve/veya düzeltme istekleri gerekli görüldüğü takdirde LAVANDİ tarafından yapabilir. LAVANDİ tarafından talep edilen değişiklik ve/veya düzeltme taleplerinin, kullanıcılar tarafından zamanında yerine getirilmemesi sebebiyle doğan veya doğabilecek zararlar, hukuki ve cezai sorumluluklar tamamen kullanıcılara aittir.
5.2.3. LAVANDİ, sitede yer alan üyelerin yükledikleri içerikleri veya üyeliğe ilişkin üye bilgilerini, alışveriş bilgilerini üyenin güvenliği, kendi yükümlülüğünü ifa ve bazı istatistiki değerlendirmeler için dilediği biçimde kullanabilir. Bunları bir veri tabanı üzerinde tasnif edip işleyerek muhafaza edebilir. Müşteri siteye erişim sağlamakla ve siteyi kullanmakla kişisel bilgilerinin LAVANDİ çalışanları, ilişkili şirketleri bağlı ortaklıkları ve LAVANDİ adına hizmet veren diğer firmalar ile paylaşılacağını ve bilgilerinin Türkiye’de ya da yurtdışında saklanabileceğini kabul etmiş sayılır.
5.2.4. LAVANDİ, sitenin işleyişine, hukuka, başkalarının haklarına, sözleşme koşullarına, genel ahlak kurallarına aykırı olan mesajları, içerikleri istediği zaman ve şekilde erişimden kaldırabilir; LAVANDİ bu mesaj ve içeriği giren MÜŞTERİ nin üyeliğine herhangi bir ihbar yapmadan son verebilir.
5.2.5. Müşterilerin, siteye üye olurken sisteme yükledikleri e-posta adresleri, işbu üyelik sözleşmesi içinde yer alan hükümlere tabi olup, müşterilerin e-posta belirlerken üçüncü şahısların telif hakkı, marka, ticari unvan gibi yasal haklarını ihlal etmemesi gerekmektedir. Müşterilerin işbu madde hükmüne aykırı davranması durumunda, LAVANDİ üyelik sözleşmesine aykırı bu durumun düzeltilmesini MÜŞTERİ den talep edebileceği gibi dilerse üyeye önceden haber vermeksizin MÜŞTERİ’nin, üyeliğini geçici veya kalıcı olarak iptal edebilir.
5.2.6. LAVANDİ nin kampanya, hediye ve satışları kendi stokları ile sınırlı olacaktır.
5.2.7. LAVANDİ’de satışa sunulan ürünlerin fiyat ve ürün özellik bilgilerini değiştirme yükümlülüğü LAVANDİ’ye aittir. Fiyat ve ürün özellik bilgilerinde hata oluştuğu takdirde LAVANDİ, hatayı müşteri lehine olacak şekilde düzelterek ürün teslimatı yapabilir veya siparişi iptal ederek sipariş tutarını müşteri hesabına iade edebilir.
5.2.8. LAVANDİ, üyelik gerektirmeyen servisleri, zaman içerisinde üyelik gerektiren bir duruma dönüştürebilir, ilave servisler açabilir, bazı servisleri tamamen veya kısmen değiştirebilir ve/veya ücretli hale dönüştürebilir. MÜŞTERİ, LAVANDİ tarafından yapılacak olası sözleşme değişikliklerine peşinen onay verdiğini kabul beyan ve taahhüt eder.
MADDE 6 – LAVANDİ KULLANIM ŞARTLARI VE GENEL HÜKÜMLER
6.1. Ürün’ün Yararlanıcısı olmadığınız durumlarda, aşağıdaki şartlar dâhilinde Ürün Yararlanıcısını bilgilendirmelisiniz. Bu bilgilendirmeyi yapmamış olmanız halinde, Özdilek Alışveriş Merkezleri ve Tekstil San. Tic. A.Ş., Yararlanıcı ’ya karşı herhangi bir sorumluluk kabul etmez.
6.2. LAVANDİ‘in kullandığı tüm görsel öğeler temsili olabilir. Ayrıca tüm içerik ve görsel öğelerin tüm telif hakları saklı olup, kısmen veya tamamen kullanılması, çoğaltılması, yayınlanması veya yeniden işlenmesi yasaktır.
6.3. MÜŞTERİ, Uygulama’da sözleşme konusu ürünün/hizmetin temel özellik ve nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
MADDE 7 - MALIN TESLİMİ VE TESLİM ŞEKLİ
Sözleşme MÜŞTERİ tarafından onaylanmakla yürürlüğe girmiş olup MÜŞTERİ’nin Özdilek Alışveriş Merkezleri ve Tekstil San. Tic. A.Ş.’den satın almış olduğu Mallar/Hizmetler, MÜŞTERİ’nin sipariş formunda ve işbu belirtmiş olduğu adreste bulunan kişi/kişilere teslim edilecektir.
MADDE 8 - TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI
Mal/Hizmet’in teslimat masrafları MÜŞTERİ’ye aittir. LAVANDİ teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafları LAVANDİ’ye ait olacaktır. LAVANDİ, Mal/Hizmet’i, MÜŞTERİ tarafından Mal/Hizmet’in sipariş edilmesinden itibaren LAVANDİ’in teslimatı gerçekleştirebildiği en kısa süre içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle iki günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle MÜŞTERİ tarafından Mal/Hizmet bedeli ödenmez veya yapılan ödeme banka kayıtlarında iptal edilirse, LAVANDİ’nin. Mal/Hizmet’in teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
MADDE 9 – MÜŞTERİ’NİN BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
MÜŞTERİ, Lavandi uygulamasında yer alan sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin olarak LAVANDİ tarafından yüklenen ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
MÜŞTERİLER Tüketici sıfatıyla talep ve şikâyetlerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerinin sağladığı kanallarla ulaştırabilirler.
MÜŞTERİ, işbu Sözleşme’yi ve Ön Bilgilendirme Formunu elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce LAVANDİ tarafından MÜŞTERİ’ye verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.
MÜŞTERİ’nin, Sözleşme konusu Malları/Hizmetleri teslim almadan önce muayene etmelidir. Tahrip olmuş, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı Mal/Hizmeti kargo şirketinden teslim alması halinde sorumluluk tamamen kendisine aittir.
Teslimden sonra Mal/Hizmet’in sorumluluğu ve hasarlar MÜŞTERİ’ye aittir.
MADDE 10 – LAVANDİ’NİN BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
LAVANDİ, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’in Tüketici Mevzuatına uygun olarak, sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile MÜŞTERİ’ye teslim edilmesinden sorumludur. LAVANDİ, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü/hizmeti süresi içinde teslim edemez ise, durumu MÜŞTERİ’ye mümkün olan en kısa sürede bildirmekle yükümlüdür Sözleşme konusu Mal/Hizmet, MÜŞTERİ’den başka bir kişiye teslim edilecek ise, teslim edilecek kişinin teslimatı kabul etmemesinden LAVANDİ sorumlu tutulamaz.
MADDE 11– SORUMLULUK
LAVANDİ, sözleşmede yer alan hizmetlerin kendisinden kaynaklanmayan nedenlerle MÜŞTERİ`ye uygulanmaması veya eksik uygulanması veya mücbir sebep durumlarında hiçbir sorumluluk kabul etmez.
MADDE 12 - MÜCBİR SEBEP
Hukuken `mücbir sebep` sayılan tüm hallerde LAVANDİ, işbu sözleşme ile belirlenen yükümlülüklerinden herhangi birini geç veya eksik ifa etme veya ifa etmeme nedeniyle sorumlu olmayacaktır. Bu ve bunun gibi durumlar, LAVANDİ için, gecikme, eksik ifa etme, ifa etmeme veya temerrüt addedilmeyecek ve bu durumlar için LAVANDİ’den herhangi bir nam altında tazminat talep edilemeyecektir. ""Mücbir sebep"" terimi, yangın, deprem, sel baskını gibi doğal afetler, isyan, savaş, grev, iletişim ve ulaşım sorunları, altyapı ve internet arızaları, elektrik kesintisi ve kötü hava koşulları da dâhil ve fakat bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla, LAVANDİ’nin makul kontrolü haricinde ve gerekli özeni göstermesine rağmen önleyemediği, kaçınılamayacak olaylar olarak yorumlanacaktır. Bu tip durumlarda MÜŞTERİ cayma veya değişim haklarından herhangi birini kullanabilir.
MADDE 13 – GİZLİLİK
İşbu Sözleşme’nin yürürlükte olduğu sürede ve hangi nedenle olursa olsun Sözleşme`nin sona ermesinden sonra dahi süresiz olarak, TARAFLAR, dolaylı ve dolaysız yoldan edinilen ve gizli tutulması gereken her türlü bilgiyi, mülkiyeti veya fikri hakları ve bu hususlara ilişkin bilgi ve belgeleri herhangi bir TARAF’ın yazılı onayı olmadan üçüncü kişilere ve kamuya açıklayamaz, özel faaliyetleri için veya ücret karşılığı olsun ya da olmasın başka kişi, kurum ve kuruluşların yararına kullanamaz, kullandıramaz.
LAVANDİ, Üyelerin özgür iradesi ve rızasıyla vermiş olduğu kişisel bilgiler; kampanya çalışmaları, profilinize yönelik özel promosyon faaliyetlerinin yapılabilmesi için sadece Lavandi ve hizmet sağlayıcı firmalar tarafından kullanılmaktadır. Müşteri söz konusu kişisel bilgilerin reklam ve pazarlama alanında ve üyelerin genel eğilimlerinin belirlenmesi amacıyla kullanılmasına muvafakat eder. LAVANDİ gerekli gördüğü takdirde bu bilgileri güvenilir başka kurum ve kuruluşlar ile de paylaşabilir. Kişisel bilgilerin üçüncü bir şahıs/kurum ile paylaşılması durumunda, LAVANDİ MÜŞTERİ lerin bilgilerinin güvende tutulması, istismara karşı korunması için her türlü makul önlemi alır. Ancak alınan önlemlere rağmen söz konusu verilerin çalınması, kaybolması bu sebeple herhangi bir zarar doğması durumunda LAVANDİ hiçbir şekilde sorumlu değildir. MÜŞTERİ aynı zamanda sitemizde bulunan gizlilik politikasını aynen kabul etmektedir.
MADDE 14 – FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI
Bu site dâhilinde erişilen veya hukuka uygun olarak ÜYE/MÜŞTERİ’ler tarafından sağlanan bilgiler ve bu sitenin (sınırlı olmamak kaydıyla Lavandi veri tabanı, www.lavandi.com.tr arayüzü, tasarım, metin, imge, html kodu ve diğer kodlar) tüm elemanları (Hepsi birden LAVANDİ’nin telif haklarına tabi çalışmaları olarak anılacaktır) "" LAVANDİ `ye aittir. MÜŞTERİ’ler, LAVANDİ hizmetlerini, LAVANDİ bilgilerini ve LAVANDİ ’nin telif haklarına tabi çalışmalarını yeniden satmak, işlemek, paylaşmak, dağıtmak, sergilemek veya başkasının LAVANDİ ’nin hizmetlerine erişmesi veya kullanmasına izin vermek hakkına sahip değildirler. MÜŞTERİ ler, işbu sözleşme kapsamında LAVANDİ tarafından sarahaten izin verilen durumlar haricinde LAVANDİ ’nin telif haklarına tabi çalışmalarını çoğaltamaz, işleyemez, dağıtamaz veya bunlardan türemiş çalışmalar yapamaz veya hazırlayamaz.
MADDE 15 – SÖZLEŞME DEĞİŞİKLİKLERİ
LAVANDİ tamamen kendi takdirine bağlı ve tek taraflı olarak işbu sözleşmeyi uygun göreceği herhangi bir zamanda sitede ilan ederek değiştirebilir. İşbu sözleşmenin değişen hükümleri, ilan edildikleri tarihte geçerlilik kazanacak, geri kalan hükümler aynen yürürlükte kalarak hüküm ve sonuçlarını doğurmaya devam edecektir. İşbu sözleşme, MÜŞTERİ’nin tek taraflı beyanları ile değiştirilemez.
MADDE 16 –UYGULANACAK HUKUK VE YETKİ
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, yorumlanmasında ve işbu sözleşme dâhilinde doğan hukuki ilişkilerin yönetiminde Türk Hukuku uygulanacaktır. İşbu sözleşmeden dolayı doğan veya doğabilecek her türlü ihtilafın hallinde Bursa Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
MADDE 17 – YÜRÜRLÜK
İşbu Sözleşme 17 (onyedi) maddeden ibaret olup, Taraflarca okunarak, MÜŞTERİ tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve derhal yürürlüğe girmiştir.
Kişisel Bilgi Toplama Prosedürü
İşbu bilgilendirme 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (`KVKK`) 10. maddesi gereği yapılmaktadır.
Özdilek Alışveriş Merkezi ve Tekstil Sanayi Anonim Şirketi ve iştirakleri, müşteri bilgilerinin gizli tutulması ve bu bilgilerin üçüncü kişilerle paylaşılmaması için gerekli tedbirleri almayı taahhüt eder. Özdilek ve çalışanları, görevlerini yerine getirirken elde ettikleri bilgilerin gizliliğini korumayı ve söz konusu bilgileri sadece mevzuat kapsamında kullanmayı taahhüt etmektedirler.
KVKK uyarınca Özdilek tarafından müşterilerimizin verileri Veri Sorumlusu sıfatıyla işlenmektedir.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel veri olarak tanımlanabilecek müşterilerimize ait ad, soyad, e-posta adresi, T.C. Kimlik numarası, demografik veriler, mali veriler vb. veriler, siparişlerinizi almak, ürün ve hizmetlerimizi sunmak, ürün ve hizmetlerimizi geliştirmek, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerinizi gerçekleştirmek, önceden onay vermeniz halinde siparişleriniz, ürünler ve hizmetler hakkında pazarlama amacıyla, bilgilerinizi güncellemek ve üyeliğinizi yönetmek ve sürdürmek, ilginizi çekebilecek ürün ve hizmetleri önermek ve 3. kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğer işlevlerini Özdilek adına yerine getirmelerini sağlamak ve mesafeli satış sözleşmesi ve sair sözleşmelerin ifası amacıyla Özdilek, Özdilek iştirakleri ve üçüncü kişi ve/veya kuruluşlar tarafından süresiz/süreli kaydedilebilir, yazılı/manyetik arşivlerde muhafaza edilebilir, kullanılabilir, güncellenebilir, paylaşılabilir, transfer olunabilir ve sair suretler ile işlenebilir.
Kişisel verilerinizin Özdilek tarafından işlenmesi ile ilgili olarak; KVKK’nın 11. maddesi uyarınca; kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verilerinizin işlenmiş olması halinde buna ilişkin bilgi talep etme, kişisel verilerinizin işlenme amacı ve buna uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, yurt içinde ve yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, kişisel verilerin yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini talep etme, kişisel verilerin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, düzeltme veya silme işlemlerinin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep etme haklarınız bulunmaktadır.
Kişisel verilerle ilgili her türlü sorunuz için Özdilek veri güvenliği sorumlu yetkili birimiyle iletişime geçiniz.
Şirket Veri Güvenliği Sorumlu Yetkili Birimi: bt@ozdilek.com.tr
İnternet sitemiz veya mobil uygulamamız üzerinden oluşturduğunuz bir üyeliğiniz varsa hemen giriş yaparak temizlik hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.
üye Girişi